Hilangkan parut demam cacar

CHICKEN POX atau DEMAM CACAR

Chicken pox adalah salah satu penyakit kanak-kanak yang semua kita dah pun lalui semasa kecil.

Kalau tak kena masa kecil, demam cacar ini biasanya akan datang juga semasa dewasa.

Chicken pox yang datang semasa dewasa adalah lebih kronik. (pengalaman kawan saya)

Biasanya masa chicken pox, anak akan kena demam yang tinggi, kemudian ambil masa untuk surut semula.

Kebiasaannya anak-anak yang kena chicken pox ambil masa 2 minggu untuk recover.

Ibu juga boleh dapatkan alternatif set chicken pox Shaklee.

Saya kongsikan kisah Puan Hanisah tentang anaknya yang pernah kena chicken pox :

"Bulan puasa tahun lepas, anak-anak saya kena chicken pox. Saya bagi mereka makan Nutriferon Shaklee sehari 2 kali - memang membuak-buak keluar segala biji air.

P.s : Nutriferon juga bantu untuk demam.

Kemudian sapu dengan herbal blend.

3 hari habis satu tiub Herbal Blend Shaklee.

Saya mandikan juga dengan mandian lemon dan Basic H Shaklee.

Tetapi Alhamdulillah cepat sembuh, dalam masa 4 hari cacar air dah kering.

Dan dalam masa seminggu anak saya dah sekolah semula."

Untuk dapatkan Set Chicken Pox - Nutriferon, Herbal Blend, Basic H - boleh order online atau

Whatsapp ke
www.wasap.my/60193643991
aishah

No comments:

Powered by Blogger.